7 Ocak 2007 Pazar

Aşk Duası

Rabbim! Bir insan koy kalbimeAma o insan senin de sevdiğin olsun
Ve bana öyle bir insan sevdir ki O insanin kalbi Seninle sevişen bir mabed olsun.Beni öyle bir insanla buluştur ki benden önceOnunla buluşmuş olan sen olasın
Onunla el ele tutuştuğumuzda İkimizin üzerinde Senin elin olsun
Bana öyle gözler göster ki Ben o gözlerden sana bakayım
Bana öyle bir sevgili ver kiO gözler cennete açılan iki pencere olsun
Onunla öyle bir yolda yürüyelim kiKılavuzumuz sen olasın ey Rabbim
Öyle bir sevgili ver ki bana Ona sarıldığımda kainat bize baksın Birbirine sarılsın
Sevgimiz kurtla kuzuları barıştırsınBize bakıp şeytan Adem'e secde etsin Günah sevap uğruna kendini feda etsin Ölüler birer birer uyansın sevgimizle
Bize öyle bir sevgili ver ki Rabbim!Sevgimizde Muhammed sevilsin
Öyle sevelim ki birbirimiziHz. Hatice göklerden bize seslensinVe desin ki;
"Bak ya Muhammed bak su sevgililere onlar bizde... bizde onlardayız.
Bak Aşkımız bir kez daha yaşanıyor yer yüzünde..Allah Aşkımızı öyle çok seviyor ki binlerce insana yaşatıyor..

Hiç yorum yok: